Facebook
Doprava a platba
VOLEJTE: 583 035 200
NÁKUPNÍ KOŠÍK
0,-

HOMECREDIT - Prodej na splátky

Spolehlivá firma

Recenze

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

LEO Nábytek s.r.o. - ekatalog.czNábytek - ekatalog.cz

Vše o nákupu

Všeobecné obchodní podmínky prodeje zboží od společnosti LEO Nábytek s.r.o.

1. Všeobecná ujednání

Vztahy mezi dodavatelem a zákazníkem se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a těmito Všeobecnými podmínkami prodeje zboží společnosti LEO Nábytek s.r.o.

2. Uzavření smlouvy

Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem Kupní smlouvy, kdy samotná Kupní smlouva vzniká formálním potvrzením objednávky Prodávajícím.

Spotřebitel či kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoli před jejím závazným potvrzením ze strany prodávajícího.

Po závazném potvrzení objednávky je možné objednávku ze strany spotřebitele či kupujícího stornovat pouze v případě, že prodávající nesplní podmínky dodání.

V případě stornování potvrzené objednávky je spotřebitel či kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající je oprávněn žádat po spotřebiteli či kupujícím smluvní pokutu ve výši 40 % z kupní ceny, která byla stanovena jako paušální náhrada škody, kterou je spotřebitel či kupující uhradit ve prospěch prodávajícího.

Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud spotřebitel či kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu a v takovém případě se nejedná u prodávajícího o porušení jakéhokoli závazku a není povinen hradit spotřebiteli či kupujícímu jakoukoli škodu.

3. Cena

Cena je stanovena dohodou včetně DPH, bez dopravy a montáže, pokud dále není dohodnuto jinak. U zboží na objednávku v hodnotě nad 5000,- zákazník zaplatí zálohu 30% z kupní ceny při standartní objednávce, 50% z kupní ceny při specifické objednávce.

Cena dopravy po celé ČR se rozděluje podle ceny a typu zboží:

U některého zboží, s ohledem na jeho objem a cenu, je cena dopravy individuálně naceněna a uvedena přímo v popisu zboží. Při objednání více položek se tak počítá pouze tahle jedna cena dopravy.

Komplexní doručení včetně vynášky:

Objednané zboží Vám doručíme až do bytu nebo kanceláře. Dodáme zásilku až na vámi určené místo a není třeba se tedy obávat, že by vám zboží zůstalo stát za prvními zamykatelnými dveřmi v domě. V případě, že nelze použít výtah, zásilka je dodána maximálně do 4. patra. Doručovatelé jsou vybaveni potřebnou manipulační technikou a není tedy třeba jim s výnosem pomáhat. Doručovatelé poté přímo u vás zásilku rozbalí a zkontrolují vizuálně, zda není poškozena. Pokud si budete přát, odvezeme i obal od zásilky.

Cena komplexního doručení je se zákazníkem individuálně odsouhlasena podle charakteru zboží.

4. Výhrada změn

Sériově zhotovený nábytek je prodáván v prodejně dodavatele podle vzorků nebo zobrazení. Vystavené vzorky zboží mohou být prodávány jen tehdy, jestliže se k tomu dodavatel v závazné objednávce zaváže. Minimální změny u zobrazeného zboží oproti skutečnosti v barvě, struktuře dřeva a i minimální odchylky v tónování a struktuře látek i kožených potahů jsou vyhrazeny, nejsou považovány za vady. Zboží je prodáváno podle vystavených vzorů a dodáváno většinou v demontovaném stavu.

5. Dodací lhůta

Jelikož většina zboží je skladem, tak termín dodání je 1-2 týdny. Jedná-li se o zboží, které není na skladě, nebo se musí vyrobit na objednávku, tak termín dodání bývá zpravidla 3-4 týdny. Dodavatel je povinen objednané zboží spotřebiteli obstarat nejpozději do 8-mi týdnů od zaplacení zálohy, pokud se dodavatel a zákazník nedohodnou jinak. Nebude-li zboží v této lhůtě dodáno, je zákazník oprávněn odstoupit od kupní smlouvy.

6. Výhrada vlastnického práva a převzetí zboží

Do úplného zaplacení kupní ceny zůstává zboží ve vlastnictví dodavatele. Předání zboží je možné jen po zaplacení celé ceny zboží a uskutečňuje se v prostoru výdejního skladu nebo prodejny prodávajícího. Zákazník má právo si zboží při převzetí překontrolovat, včetně kontroly kompletnosti dodávky. Toto právo má i dodavatel. Jestliže zákazník tohoto práva nevyužije, bude k této skutečnosti přihlédnuto při vyřizování reklamace. Při převzetí zboží je zákazník povinen předložit originál závazné objednávky. Pokud zboží přebírá třetí osoba, musí se prokázat originálem závazné objednávky, pověřením a osobním průkazem. Příjemce je povinen převzetí zboží potvrdit svým podpisem stejně jako při převzetí zákazníkem. Při dodávce zboží do bytu na základě zprostředkování dopravy, která se uskutečňuje k domu spotřebitele, platí tato ustanovení obdobně a přiměřeně. Zákazník si může objednat dodávku až do bytu a zprostředkovatel je povinen tuto dodávku uskutečnit, pokud je to technicky možné. V případě smluvní dopravy zákazník zajistí přístupovou trasu pro dopravce.

7. Odklad odběru zboží

Pokud spotřebitel neodebere zboží do 7 kalendářních dnů ode dne odeslání výzvy k odběru dodavatelem, je povinen uhradit vzniklé skladovací náklady (poplatek za uskladnění ve výši 50,- Kč každý den).

8.Odstoupení od kupní smlouvy, vrácení zboží

V souladu s ustanovením občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Kupující, který není spotřebitelem, tuto možnost od odstoupení od kupní smlouvy nemá.

Rozhodne-li se spotřebitel, pro odstoupení od kupní smlouvy v této lhůtě, je nutné dodržet níže uvedené podmínky:

Kupující je oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů, která počíná běžet převzetím zboží. Odstoupení od Kupní smlouvy se považuje za účinné také tehdy, je-li odstoupení poslední den lhůty odesláno Prodávajícímu na následující adresu: info@leonabytek.cz. V případě odstoupení Kupujícího od Kupní smlouvy se Kupní smlouva od počátku ruší.

Odstoupí-li Kupující od Kupní smlouvy, zašle nebo předá Prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Kupní smlouvy, zboží, které od něho obdržel. Zboží lze předat na pobočce Prodávajícího na adrese: Družstevní 271, Smržice 798 17.

Odstoupí-li Kupující od Kupní smlouvy, vrátí mu Prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného Zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě Kupní smlouvy přijal, stejným způsobem. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Kupujícímu dříve, než mu Kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží Prodávajícímu odeslal.

Zboží je Kupující povinen vrátit v původním obalu nebo obalu, který zabrání poškození zboží při přepravě, v úplném stavu, včetně veškerého příslušenství, které mu bylo dodáno společně se zbožím. Kupující odpovídá Prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti, resp. jakékoli opotřebení či poškození zboží nad rámec běžného vyzkoušení zboží při běžném nákupu v kamenném obchodě.

Kupující nemůže odstoupit od Kupní smlouvy v případě takového zboží, které bylo upraveno podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím; zboží v uzavřeném obalu, které Kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

9. Práva z odpovědnosti za vady zboží

Prodávající odpovídá Kupujícímu za to, že prodané zboží je ve shodě s Kupní smlouvou, zejména, že nemá vady. Prodávající zejména odpovídá Kupujícímu za to, že zboží při jeho převzetí má vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné, že se zboží hodí k účelu, který pro její použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá, že zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy, že je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a že zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u Zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

Prodávající poskytuje Kupujícímu záruku za jakost v délce trvání 24 měsíců od převzetí zboží, kterou Kupujícímu garantuje, že zboží bude po tuto dobu způsobilé k použití pro obvyklý nebo dohodnutý účel nebo že si zachová obvyklé či dohodnuté vlastnosti. Tytéž účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti zboží na obalu nebo v reklamě. Určuje-li Kupní smlouva a prohlášení o záruce různé záruční doby, platí doba z nich nejdelší. Ujednají-li však strany jinou záruční dobu, než jaká je vyznačena na obalu jako doba použitelnosti, má přednost ujednání stran.

Kupující může uplatnit reklamaci v provozovně Prodávajícího nebo poštou zasláním na adresu provozovny Prodávajícího a to:ul.Družstevní 271, Smržice 798 17.

Nemá-li zboží dohodnuté či obvyklé vlastnosti, může Kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti zboží, může Kupující požadovat jen výměnu součásti; není li to možné, může odstoupit od Kupní smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má Kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má Kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má Kupující i právo od Kupní smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li Kupující od Kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit její součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy Kupujícímu působilo značné obtíže.

Prodávající je povinen při uplatnění reklamace vydat Kupujícímu potvrzení o tom, kdy Kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace Kupující požaduje. Prodávající je též povinný o vyřízení reklamace vydat písemný doklad, který obsahuje datum a způsob vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Kupující bere na vědomí, že reklamace musí být vyřízena nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne jejího uplatnění, a to v odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složitější technické zhodnocení stavu zboží nebo služby. V ostatních případech Prodávající vyřídí reklamaci ihned, ve složitých případech nejpozději do tří (3) pracovních dní ode dne jejího uplatnění. V této lhůtě je Prodávající povinen Kupujícího vyrozumět rovněž o způsobu vyřízení reklamace. Není-li reklamace vyřízena ve 30denní lhůtě, má Kupující stejná práva, jakoby se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Při odstraňování vady Prodávající neodpovídá za data uložená na nosičích dat.

Záruka za jakost ani nároky z vadného plnění se nepoužijí u Zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého Zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou Zboží mělo při převzetí Kupujícím, užíváním Zboží v rozporu s návodem k obsluze či pokud to vyplývá z povahy věci.

10. Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení

Kupující bere na vědomí, že Prodávající je oprávněn zpracovávat osobní údaje Kupujícího v rozsahu informací poskytnutých při registraci či při objednávce (jméno, příjmení, bydliště, kontaktní e-mail, telefonní spojení), a to za účelem plnění smluvních povinností vyplývajících z Kupní smlouvy.

Kupující dále poskytuje svůj souhlas s tím, aby jeho osobní údaje, doplněné o nákupní historii (např. přehled objednávek, zakoupeného zboží a navštívených stránek v rámci Internetového obchodu) používal Prodávající za účelem zjišťování nákupních zaměření a zájmů Kupujícího a následně k nabízení obchodu a služeb Prodávajícího, a to na dobu, po kterou bude Prodávající vyvíjet svoji obchodní činnost. Kupující má možnost udělení tohoto souhlasu odmítnout již při první registraci či objednávce.

Prodávající je oprávněn v případě převzetí zboží požadovat po oprávněné osobě, která přebírá zboží, doklad totožnosti a osobní údaje (jméno, příjmení, bydliště) si ponechat po nezbytně dlouhou dobu, která nepřesáhne čtyři (4) měsíce, potřebnou pro případné ověření oprávněné osoby, které bylo zboží předáno.

Osobní údaje Kupujícího nebudou bez jeho souhlasu poskytnuty jinému subjektu než Prodávajícímu, jeho zpracovateli osobních údajů či společnosti tvořící s Prodávajícím koncern. Osobní údaje jsou zabezpečeny proti zneužití a nejsou sdíleny s žádnými třetími osobami. Osobní údaje Kupujícího nebudou předávány jakýmkoli třetím osobám.

Kupující má právo kdykoli požádat Prodávajícího o informaci, jakým způsobem jsou jeho osobní údaje zpracovávány a Prodávající je povinen mu tuto informaci bez zbytečného odkladu sdělit. Prodávající může za poskytnutí informace požadovat od Kupujícího přiměřenou úhradu.

Kupující má právo se obrátit na Prodávajícího, pokud se domnívá, že jeho osobní údaje jsou zpracovány v rozporu se zákonem, a žádat Prodávajícího o vysvětlení či nápravu; jinak má Kupující právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující, který nesouhlasí se zpracováním svých osobních údajů pro účel uvedený v článku 6.2 těchto obchodních podmínek, může písemně požádat Prodávajícího o jejich odstranění z databáze, popřípadě tak může učinit sám v rámci nastavení svého zákaznického účtu. Další případná zvláštní práva Kupujícího zde nezmíněná upravuje ustanovení § 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení Prodávajícího elektronickými prostředky. Kupující má možnost jednoduchým způsobem souhlas odmítnout, a to při zaslání každé jednotlivé zprávy.